Menu

31 października 2013

09. Podsumowanie października z Halloweenowym akcentem

Podsumowanie rozpocznę od książek, które trafiły do mnie w tym miesiącu. Część z nich kupiłam, a część pochodzi z wymian dokonanych poprzez portal Lubimy czytać.

Stosik 1.
Od dołu:
 Czarodzieje skrzydła nocy - Geoffrey Huntington
Władczyni demonów - Geoffrey Huntington
Krwawy księżyc – Geoffrey Huntington
Walka sylfa – L. J. McDonald
Anielski ogień – Courtney Allison Moulton
 Nevermore Kruk – Kelly Kreagh



Stosik 2.
Od dołu:
Wicked – Gregory Maguire
Gra – Krystyna Kuhn
Katastrofa – Krystyna Kuhn
Pamiętniki Wampirów Księga 1 – L. J. Smith
Pamiętniki Wampirów Księga 2 – L. J. Smith
Pamiętniki Wampirów Księga 3 – L. J. Smith



Wszystkie książki + Kicia ;)


     W tym miesiącu, tak się złożyło, że prawie wszystkie książki są z kategorii fantasy, co poniekąd wpisuje się w klimat Halloween.
Teraz pytanie do was. Którą z tych książek powinnam przeczytać, gdy skończę Nevermore? Co polecacie?


Teraz przejdę do drugiej części postu, w której przedstawię wam statystyki mojego bloga.

Data powstania bloga: 15 października 2013r.
Posty: 9
Opublikowane komentarze: 157
Odsłony: 2,706
Obserwatorzy: 51
Polubienia na facebooku: 108

Myślę, że biorąc pod uwagę krótki czas prowadzenia bloga, to statystyki są całkiem niezłe.


Na zakończenie zdjęcie z Halloweenowym akcentem ;)


Cukierek albo Psikus!!!


Oli.

34 komentarze:

  1. Tym razem nic dla siebie w stosiku nie znalazłam :)

    Statystyki bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki Wampirów przeczytałam całą serię, lecz jakoś nie powaliła mnie na kolana. Zdecydowanie bardziej wolę serial.
    Pozostałych książek nigdy nie czytałam, ale mam na nie ogromną chrapkę, jednakże poczekam jeszcze na twoje recenzje.
    Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. z przedstawionych przez Ciebie ksiażek czytałam tylko Pamiętniki, które wzbudzały mnie bardzo sprzeczne uczucia. jedna część mnie zachwyciła, po czym kolejna znudziła, a jeszcze inna była niczym majaki schizofrenika ;) najbardziej podobał mi się końcowy wątek jak bohaterowie zeszli do świata podziemi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stosiki. Pamiętników wampirów przeczytałam cztery tomy i stwierdziłam, że mam dość i dalej nie czytam, chyba że spalą się wszystkie inne książki na świecie ^^ a Nevermore czytałam na razie pierwszy tom a drugi czeka od jakiegoś roku na półce, ale coś nie mogę się zmotywować ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Grę" i już nawet zapomniałam, że jest jej kontynuacja... - muszę się za nią rozejrzeć.
    Stosy masz zacne, życzę zatem przyjemnej lektury! Większości tych książek nie znam, więc bedę wypatrywać recenzji 8)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki Geoffrey Huntington to części? Czy każda osobna tylko tego samego autora? Ja nie znam tych książek co je przedstawiłaś jedynie Pamiętniki Wampirów i śmiało mogę powiedzieć, że pierwsze trzy części, które posiadasz możesz spokojnie czytać :) któreś z dalszych są według mnie nieco naciągane...
    Nie wiedziałam, że masz profil na LubimyCzytać :D jak chcesz to wpadaj :D http://lubimyczytac.pl/profil/183773/oxfordka

    jeśli chodzi o tematykę fantastyczną to właśnie w takiej się poruszam. Jakoś po inne sięgnę, ale nie tak bardzo jak po fantastykę. Z resztą sama piszę opowiadanie fantastyczne coś na bazie Harrego Pottera jedno i uwielbiam to. Kiedy tworzy się coś samemu i nie ma żadnych granic, można napisać i wymyśleć dosłownie wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są 3 części :)

      Usuń
    2. Co do opowiadań, to zgadam się. Pisząc samemu nie masz żadnych ograniczeń. Sama decydujesz o tym co za chwilę się wydarzy :) Powodzenia w dalszym pisaniu :)

      Usuń
  7. Gratuluję wyników:) Sporo nazbierałaś, ale niestety nie mogę Ci nic polecić bo nie czytałam żadnej z powyższych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezłe? Ach Ty... nienasycona... wyniki świetne, każdy by chciał mieć taki start z blogiem, wierz mi! :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę sporo nowych nabytków! Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko całkiem niezłe, toż to kłamstwo wierutne! Jak możesz! :P Jestem pod ogromnym wrażeniem takich wyników, nie wiem, jak je sięgnęłaś. ;)
    Zapytałaś, co mogłabym Ci polecić, poza Nevermore, a ja właśnie tą jedynie czytałam :P A nie przepraszam, jeszcze pamiętniki, ale one raczej średnio wypadały, czekam jednak na recenzje książek z górnego stosika, bo niestety w ogóle ich nie kojarzę...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jestem bardzo ciekawa Nevermore, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za wiele udało mi się do tej pory przeczytać, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

      Usuń
  12. Zapraszam na 32 rozdział u mnie :)
    mysticfallskrainamarzen.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Nevermore", gratuluję wyników, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik! Walka Sylfa bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam tylko "Grę" Krystyny Kuhn i średnio mi się podobała. Kociak fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że statystyki są naprawde bardzo dobre. Stos faktycznie stricte fantasy, ale przyjemny dla oka.Czytałam z nego jedynie Pamiętniki wampirów. Księga 1
    Jestem ciekawa książek pani Kuhn, może je zrecenzuj ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja książek pani Kuhn z pewnością z czasem się pojawi. Sama jestem ciekawa, co też autorka ma do zaoferowania :)

      Usuń
  17. Czytałam już "Nevermore" i bardzo ci polecam! :) Książka jest świetna! Co do "Pamiętników" nieco się na nich zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nevermore bardzo przypadło mi do gustu. Staram się codziennie przeczytać chociaż kilka stron. A co do pamiętników, to mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle :)

      Usuń
  18. Ładne stosiki :) Z nr.1 przeczytałam "Nevermor" i "Walka Sylfa". Obie fajne książki. A co do stosiki nr. 2 to przeczytałam Pamiętni wampirów, ale te pierwsze wydanie. Czyli każda część jako osobna książka i poprzestałam na czwartej (Pamiętniki wampirów. Mrok). Pozostałe uważam jakby pisane na siłę.
    Ładny kot. Zawsze chciałam mieć kota, ale moja mama ich nie lubi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę Cię, bo ja nie przepadałam za kotami w momencie gdy brałam moją Kicię do domu:) Z początku była dzika. Złagodniała, gdy w domu pojawiła się moja suczka Luna. Teraz śpią razem, tulą się i bawią :) Nie wyobrażam sobie mojego domu bez nich :)

      Usuń
  19. a ja niestety nic nie polecę, bo nie nie czytałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego pierwszego stosiku nie czytałam tylko "walka sylfa" a pozostałe są świetne :) Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik, jednak dopiero te lektury przede mną, jestem ciekawa pani Kuhn , zdaje się, że słyszałam o niej pozytywne słowo, a statystyki rewelacyjne, ja takie miałam po pół roku :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku bardzo się cieszę, że tu trafiłeś :) Jeżeli masz zamiar zostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem to będę wdzięczna, jeżeli zamiast publikować komentarz jako anonim wybierzesz w listy opcję "nazwa/adres URL". W nazwie wpiszesz swoje imię lub nick,a pole adres zostawisz puste. Następnie wciśniesz dalej i opublikuj. W ten sposób, w razie mojej odpowiedzi, dasz mi możliwość zwracania się do Ciebie w odpowiedni sposób.
Zapraszam ponownie!! :)