Menu

15 października 2013

01. Tam, gdzie liczy się słowo...

...Czyli gdzie?   

    Gdzieś, gdzie potrafisz stanąć w miejscu, oderwać się od rzeczywistości, usiąść wygodnie w fotelu na którym przed chwilą spał kot, z kubkiem gorącego kakao i książką. Taką książką która pozwoli Ci choć na chwilę znaleźć się w innym świecie. Może lepszym, może ciekawszym, może innym niż Twoje własne, a może na tyle podobnym, że właśnie dlatego chcesz się z nim zmierzyć.  
    Głównym tematem moich rozważań będą książki. Zarówno te najnowsze, jak i te starsze, które dopiero trafiły w moje ręce. Pojawią się recenzje, moje prywatne przemyślenia, a także opinie o ekranizacjach książek, które miałam okazje zobaczyć. Zapraszam.


                                                                                                                                                   Oli.

18 komentarzy:

  1. A zatem jeszcze raz:P Witam serdecznie w blogosferze:) Życzę samych sukcesów, satysfakcji z prowadzenia bloga i motywacji do tworzenia kolejnych wpisów:)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga, sama chętnie od czasu do czasu do Ciebie wpadnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tekst. Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie napisane, zazdroszcze talenu :) pisz dalej !
    z przyjemnością bede czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję umiejętności dobrej i konkretnej syntezy w przedstawianiu opisywanych książek. Te opisy naprawdę zachęcają do lektury prezentowanych książek. Zachęcam do dalszej pracy i rozwijanie niewątpliwego talentu literackiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe z Pana strony, że docenia Pan moje próby pisania. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Jesteś bardzo utalentowaną dziewczyną!!!!Twoja treść jest bardzo wzbogacona i potrafisz przekazać to w sposób,który zainteresuje czytających:-)...Czytając twoją książkę,na chwilkę mogę oderwać się od rzeczywistości:-)Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa. Zapraszam częściej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jesteś bardzo utalentowana!!!Czytając twoją książkę odrywam się od rzeczywistości! Jestem pod wrażeniem!Prosty, przyjazny język nie pozwala oderwać się od lektury im więcej czytasz tym więcej chcesz. :-)Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wstęp... Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam częściej :)

      Usuń
  8. Pięknie piszesz a zważywszy na to ,że jesteś młodziutką osobą masz wielki talent :) Zachęciłaś mnie -z pewnością będę śledzić twojego bloga .Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super . bardzo mnie to zaciekawiło Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponownie zaglądnęłam na tę stronkę i z chęcią poczytałam raz jeszcze. Na pewno zabiorę się za sukcesywne czytanie zamieszczonych tu pozycji i choć nigdy nie przepadałam za MAstertonem, to zaciekawiłaś mnie i sięgnę po niego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podałaś propozycje ciekawych książek. Ja sama bardzo dużo czytam i przy najbliższej okazji postaram się sięgnąć po którąś z podanych pozycji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oli, niewątpliwie jesteś utalentowana. . . A talent to, coś nieprzeciętnego. Pielęgnuj ten dar. Talenty i pasje, należy rozwijać i dzielić się z innymi. Ty to robisz i nie przestawaj. Mądrzy to docenią i będą trzymać za Ciebie kciuki. Powodzenia!!! :) ... Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Takie słowa motywują mnie tylko do dalszej pracy :) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń

Drogi czytelniku bardzo się cieszę, że tu trafiłeś :) Jeżeli masz zamiar zostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem to będę wdzięczna, jeżeli zamiast publikować komentarz jako anonim wybierzesz w listy opcję "nazwa/adres URL". W nazwie wpiszesz swoje imię lub nick,a pole adres zostawisz puste. Następnie wciśniesz dalej i opublikuj. W ten sposób, w razie mojej odpowiedzi, dasz mi możliwość zwracania się do Ciebie w odpowiedni sposób.
Zapraszam ponownie!! :)