Menu

8 listopada 2014

(Nie)planowane zakupy

Witajcie :) 
Podczas dzisiejszych zakupów w Realu postanowiłam zerknąć na półki z książkami. Ku mojemu zaskoczeniu spora część asortymentu była przeceniona, dzięki czemu udało mi się kupić 4 perełki za niecałe 24 zł:D Pomimo iż na książkach z Sagi księżycowej i na Gorączce 2 widniała cena 9,99 zł to przy kasie zapłaciłam za nie po 4,99 zł :D Młot kosztował mnie 8,5 zł. Jeśli macie czas, to proponuję odwiedzić Real i poszukać czegoś dla siebie. Dajcie mi znać, czy udało wam się skorzystać z tej wspanialej promocji.


     Przy okazji zaprezentuję wam nowe zakładki które aktualnie szukają przytulnych książek. Bliżej Świąt z pewnością pojawią się kolejne, być może związane z tematyką Bożego Narodzenia. Myślę, że to idealny prezent dla tych, którzy kochają książki :)
Pozdrawiam was gorąco i w razie zainteresowania zapraszam do kontaktu:) (ksiazkowo89@gmail.com)
    




Oli.




      

23 komentarze:

  1. Hehe, często patrzę w Realu na wyprzedaże, ale jakoś nigdy nic na niej nie kupiłam. Jakoś w tej sprawie góruje Tesco, kupiłam tam kilka niezwykłych książek, takich jak Normalne Marzenie, Przez Burzę Ognia i wiele innych. :D Za każdym razem parzę, czy pojawiło się coś nowego, Takie wyprzedaże, pokazują, że można tanio kupić dobre książki. :D
    Pozdrawiam.
    Deed in Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj co do Tesco, to się zgadzam :D Był czas, że pierwsze co zwiedzałam w tym sklepie, to półki z książkami :D

      Usuń
  2. Ja nigdy nie widzę żadnych książek w marketach :< A na pewno nie takich fajnych przecen książek o mojej tematyce którą czytam :<
    Piękne zakładki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj przeceny dotyczyły wielu gatunków:) Miałam na oku jeszcze kilka kryminałów i dwie powieści obyczajowe, ale co za dużo, to nie zdrowo ;)

      Usuń
    2. Ach, no i zmieniłam adres bloga na poczytalna-umyslowo.blogspot.com

      Usuń
  3. A ja polecam Media markt i Saturna, tez można dorwac coś fajnego. Dzisiaj byłam i musiałam się mocno powstrzymywać, żeby czegoś nie kupić. Może pod koniec listopada na coś się skuszę. W Tesco rzadziej udawało mi się dorwac ciekawe tytuły, ale raz znalazłam Tolkiena za 7 zł :3 Co do Twojego stosiku, to chyba tylko Młot mnie intryguje. Sagę księżycową miałam kiedyś sobie sprawić i skończyło się na chęciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety nie mam w okolicy ani Saturna ani Media Marktu:/

      Usuń
  4. Saga księżycowa...!
    A ja nie mam nigdzie w pobliżu Realu.... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, też bym tak chciała kupować książki po takich cenach! Na mój pech nigdy nie miałam do tego szczęścia :(

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się czasem udaje. Warto szukać ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zakładki. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Reala nie mam w pobliżu niestety... co do zawieszek nie kuś mnie pierunico! co rusz na nie spoglądam! - te smocze oczywiście, i dochodzę również do wniosku że ten 1 smok był lepszy - bo większy to pewnie dlatego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dużego ciężko ostatnio dorwać :)

      Usuń
  8. Widzę, że udało się polowanie :) Gratuluję. Ja zazwyczaj chodzę do Biedronki, ale tam też można od czasu do czasu kupić fajne książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce tylko raz mi się udało kupić coś w dobrej cenie :)

      Usuń
  9. Niestety ani Real ani Tesco nie są gdzieś szczególnie blisko mnie. Jednak z drugiej strony to dobrze, bo półki i tak mi się już uginają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie ma tego sklepu w moim mieście. Życzę Ci miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie, a ja wczoraj nie zaszłam do realu:( Chętnie bym kupiła drugi tom Sagi Księżycowej :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku bardzo się cieszę, że tu trafiłeś :) Jeżeli masz zamiar zostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem to będę wdzięczna, jeżeli zamiast publikować komentarz jako anonim wybierzesz w listy opcję "nazwa/adres URL". W nazwie wpiszesz swoje imię lub nick,a pole adres zostawisz puste. Następnie wciśniesz dalej i opublikuj. W ten sposób, w razie mojej odpowiedzi, dasz mi możliwość zwracania się do Ciebie w odpowiedni sposób.
Zapraszam ponownie!! :)