Menu

22 maja 2015

Rękodzieło - moja pasja

Witajcie. Jak wiadomo, uwielbiam rękodzieło. To moja pasja i coś w czy czuję się fantastycznie. Uwielbiam łączyć ze sobą poszczególne elementy, by po dłuższej chwili powstała zakładka. Moja, twórcza, w całości przemyślana i dokładnie dobrana ukazująca cząstkę mnie. W każdej z moich prac można co prawda dostrzec zarówno powtarzalność i schemat tworzenia, ale i oryginalność i zaangażowanie w to co robię. Zaczęłam robić zakładki, gdy sama zapragnęłam mieć swoją - inną niż wszystkie. Może to zabrzmi kompletnie bez sensu, ale do tej pory nie zrobiłam zakładki dla siebie. Ciężko mi wybrać tę jedyną. Gdy powstało kilka próbnych zakładek i inni pozytywnie je przyjęli, poczułam, że to może być to - moja nisza, moja własna interpretacja miłości do książek. Uwielbiam czytać i większość wolnych chwil spędzam przy książce. Wierzę, że poza mną jest jeszcze mnóstwo osób które wierne są papierowym wersjom książek, a tym samym chcą mieć swoją zakładkę. Widząc zainteresowanie swoimi pracami czuję, że rośnie mi serce i mam ochotę coraz więcej tworzyć. Zamówiłam zupełnie nowe, ciężkie do dostania w Polsce podstawy i kilka bardzo interesujących zawieszek, dzięki którym powstają moje propozycje. Miło mi zatem przedstawić wam kilka nowych prac. Wszystkie są dostępne i czekają na swoje przytulne książki. Mam nadzieję, że nie tylko tym którzy czytają tradycyjne książki, ale i tym którzy wolą elektroniczne, moje prace przypadną do gustu. W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam was gorąco :)














Oli.





13 komentarzy:

  1. Kochana ja też bym miała problem :P smoki oczywiście stawiam na pierwszym miejscu... Ty czujesz, że Twoim "powołaniem" są zakładki, a ja gdzieś tam w środku siebie czuje, że smoki to moje logo rozpoznawcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki Cię lubią Gosiaczku :D

      Usuń
  2. Trzecia od góry jest świetna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są tak ładne, że nawet nie wiedziałabym którą wybrać! Kiedyś jeszcze kupię sobie u Ciebie taką zakładkę:* Żeby moja smoczyca miała towarzystwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podobają :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę talentu i pomysłowości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Smocza zakładka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smocze zakładki mają branie ;)

      Usuń
  7. wspaniałe! Szczerze mówiąc miałabym duży problem zdecydować się, którą z nich użyć, bo każda z nich jest niepowtarzalna :) niestety nie mam tego problemu, bo ani nie mam takich pięknych zakładek, ani nie czytam papierowych książek :P
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanych wakacji, zwariowana książkoholiczka ♥

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku bardzo się cieszę, że tu trafiłeś :) Jeżeli masz zamiar zostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem to będę wdzięczna, jeżeli zamiast publikować komentarz jako anonim wybierzesz w listy opcję "nazwa/adres URL". W nazwie wpiszesz swoje imię lub nick,a pole adres zostawisz puste. Następnie wciśniesz dalej i opublikuj. W ten sposób, w razie mojej odpowiedzi, dasz mi możliwość zwracania się do Ciebie w odpowiedni sposób.
Zapraszam ponownie!! :)