Menu

15 kwietnia 2014

Zakładki ze Strefy Handmade

Witajcie!
Ponieważ ostatnio zaniedbałam Strefę Handmade (nie dlatego, że nie robię już zakładek, ale dlatego, że od jakiegoś czasu większość z zakładek powstaje na zamówienie), mam dla was dwie nowe zakładki. Obie są dostępne. Jeżeli coś się w tej kwestii zmieni, to z pewnością was poinformuję. W celu uzyskania informacji dotyczących ceny, dostawy oraz dostępności innych kombinacji podstaw i zawieszek, zapraszam pod adresem:
ksiazkowo89@gmail.com.
Z pewnością się dogadamy ;)


Gorąco was pozdrawiam i czekam na opinie dotyczące moich zakładek:)


Długość podstawy między 11 a 13 cm.



Oli.


12 komentarzy:

  1. Pomysłowe zakładki. Sama mam jedną podobną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta po prawej podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam słabość do tych z piórem ;)

      Usuń
  3. Świetne są, zazdroszczę umiejętności tworzenia takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jakiś czas temu sama nie wiedziałam, że potrafię robić takie rzeczy :)

      Usuń
  4. Są przepiękne - zastanowię się nad zakupieniem kilku dla znajomych w ramach małego upominku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są idealne, ale ja chyba skusiła się na tą z niebieskim koralikiem. ;) Jaką one mają długość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość zakładek to między 11 a 13 cm w zależności od podstawy :)

      Usuń

Drogi czytelniku bardzo się cieszę, że tu trafiłeś :) Jeżeli masz zamiar zostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a jesteś niezarejestrowanym użytkownikiem to będę wdzięczna, jeżeli zamiast publikować komentarz jako anonim wybierzesz w listy opcję "nazwa/adres URL". W nazwie wpiszesz swoje imię lub nick,a pole adres zostawisz puste. Następnie wciśniesz dalej i opublikuj. W ten sposób, w razie mojej odpowiedzi, dasz mi możliwość zwracania się do Ciebie w odpowiedni sposób.
Zapraszam ponownie!! :)